środa, 30 stycznia 2013

Nominacja - Liebster Award.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań. Ja zostałam nominowana przez http://milosc-na-boisku-siatkowka.blogspot.com/


Pytania do mnie:
1. Ulubiony film?
,,Władca Pierścieni'', ,,Harry Potter'', ,,Jestem Bogiem''(tego ostatniego wersja amerykańska) ;)
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Natrafiłam na portalu społecznościowym - facebook, na link do bloga, później szukałam już sama, aż w końcu postanowiłam sama założyć.
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Siatkówka, jazda konna, przerabianie/tworzenie ubrań, czytanie książek, działalność w cyrku ,,Heca''
4. Czego najbardziej się boisz?
Boję się tego, że kiedy obudzę się w łóżku w wieku 35 lat, zdam sobie sprawę, że jestem nieszczęśliwa.
5. Wolałabyś latać czy czytać innym w myślach?
Zdecydowanie latać.
6. Ulubiony kolor?
Zielony.
7. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Nie mam pojęcia, nie pamiętam xD
8. Kim chcesz być w przyszłości?
Zostanę siatkarką.
9. Ile masz lat?
Teraz już rocznikowo szesnaście ; )
10. Jakiej muzyki słuchasz?
Rap i trochę Rocka, czasem Metalu.
11. Ulubiony sportowiec?
Aleksandar Atanasijević,a z poza siatkówki... Piotrek Żyła XD

Pytania do nominowanych:
1. Ile masz lat?
2. Twoje hobby?
3. Ulubiona książka?
4. Ulubiony kolor?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Czego się boisz?
7. Motywacja do pisania bloga?
8. Czemu zaczęłaś pisać bloga?
9. Ulubiona potrawa?
10. Masz zwierzę i jeśli tak, to jakie?
11. Jeżeli byś miała możliwość, to do jakiego kraju byś pojechała?

Odstąpię od normalnych zasad i zamiast nominować aż jedenaście autorów blogów, wybiorę trzy.
http://volleyball-dreams-come-true.blogspot.com
http://as-prosto-w-serce.blogspot.com
http://nowa-historia-zycia.blogspot.com

Zaraz wezmę się za kolejny rozdział i dodam go jeszcze dziś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz