sobota, 30 marca 2013

Rozdział 62



Otworzyłam filmik. Chwilę się ładował i w końcu ruszył. Ujrzałam siebie, w normalnych ciuchach, tańczącą na stole. Ktoś chwilę się mi przyglądał, ale kiedy tylko zdjęłam bluzkę kazał mi zejść. Schodząc się potknęłam, a owa osoba mnie złapała. Teraz zauważyłam, że to Aleks. Wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni nie zważając na moje protesty. Kamera ruszyła za nami. Atakujący zaczął zdejmować mi spodenki w celu przebrania mnie w piżamę. Znów krzyczałam, żeby przestał, tym razem mnie rozbierać i z mojego gardła wydarł się dźwięk podobny do słów ,,zostaw mnie, debilu, ja mam narzeczonego!’’, ale trudno było to zrozumieć, poza tym krzyczałam po polsku. Siatkarz zapytał się Tomka, co to znaczy, a on mu przetłumaczył. Chwilę przestał wykonywać swoje zajęcie, zastanowił się i zaraz potem kontynuował. Wziął jakieś swoje ciuchy z szuflady i założył je mnie. Przestałam się opierać i po prostu zasnęłam. Aleks położył mnie na łóżku przykrył i wszyscy wyszli z pokoju. Zaczęli się śmiać do rozpuku, coś do siebie krzyknęli i kamera się wyłączyła. Pomyślałam nad tym co zobaczyłam i usłyszałam zbliżające się kroki. Migiem odłożyłam telefon na swoje miejsce i wstałam. Drzwi się otworzyły i wszedł Aleks. Wzięłam z szafki piżamę, uśmiechnęłam się szeroko i wyszłam. Zastanawiałam się, czemu właściwie nie chciał mi powiedzieć, o co chodzi? Przecież to był filmik z odwalania po pijanemu! Takie rzeczy oglądają wszyscy… Weszłam do garderoby i chwyciłam ręcznik. Może to, co powiedziałam wtedy go jakoś poruszyło? Weszłam do łazienki, zdjęłam z siebie ciuchy i ruszyłam pod prysznic. Umyłam włosy i pięć minut po prostu stałam pod strumieniem wody myśląc. Może uzyskał potwierdzenie, że go nie zdradzę… To chyba to. Zrozumiał, że może mieć do mnie zaufanie. Usłyszałam jak ktoś otwiera drzwi od kabiny i od razu wylała się na mnie fala zimnego powietrza. Odwróciłam się.
- Aleks, Tomka mamy w domu…
- To co. Nic nie będzie wiedział – poszedł do mnie i zaczął całować. Poczułam, jak uśmiecha się przez pocałunek. – Poza tym obiecałaś mi, że odrobimy…
- Dobra – tym razem ja go pocałowałam i przyciągnęłam bliżej do siebie. Oplotłam go nogami w pasie i nagle strumień lodowatej wody chlusnął mi po plecach. Od razu zaprzestałam moich zajęć i szybko wyszłam z pod prysznica. Widocznie zahaczyłam nogą o kurek. Chwyciłam ręcznik i owinęłam się nim. Wyszczerzyłam się. – Przykro mi, mam zimnowstręt.
- Zrobiłaś to specjalnie! – powiedział wychodząc z kabiny. Zawinął się w jakiś inny ręcznik i potrząsnął mokrymi włosami, jak pies wychodzący z wody.
- Jakżebym śmiała! Nigdy w życiu.
- Udowodnij – zabawnie poruszał brwiami.
- Zrobię to, jak tylko Tomek pojedzie… A teraz mógłbyś wyjść? Chciałabym zrobić jeszcze inne rzeczy, oprócz brania prysznica – wyszczerzyłam się.
- A co jak nie? – przybliżył się do mnie.
- To teraz zrobię coś specjalnie – otworzyłam drzwi i wypraszającym gestem wygoniłam go z pomieszczenia. No co to jest, żeby nie móc się w spokoju wykąpać we własnej łazience?! Uśmiechnęłam się do siebie i zaczęłam suszyć włosy.  Założyłam piżamę, umyłam zęby, powiesiłam ręcznik na grzejnik i byłam gotowa do snu. Wyszłam stamtąd i ruszyłam w stronę sypialni. Z góry było słychać dźwięki którejś z gier użytkowanych przez mojego bliźniaka. Postanowiłam jeszcze go odwiedzić, zanim pójdę kimać. Weszłam do pokoju gier i zobaczyłam pochylonego w stronę klawiatury chłopaka. Ustałam obok niego i przyjrzałam się jego osiągnięciom.
- Nieźle cie idzie.
- Wiem! – na chwilę odwrócił w moją stronę wzrok, ale zaraz potem kontynuował poprzednie zajęcie.
- Mam zamiar ci jakąś kupić. Jedziesz ze mną jutro do sklepu?
- Jasne!
- Myślałam, że tu zostaniesz i będziesz grać – wyszczerzyłam zęby.
- No bez przesady. ,,Noł lajfem’’ to ja nie jestem. Przynajmniej nie tego typu, żeby nie móc się oderwać od ekranu…
- Wierzę! Mam prośbę.
- Jaką?
- Idź dziś szybciej spać…
- Czemu?
- Bo dostanę opieprz od mamy, że cię rozpuszczam – znów się uśmiechnęłam.
- Ty mnie? Raczej odwrotnie. Gdyby nie ja, to wczoraj byś się tak nie upiła.
- Akurat mogłeś mi zabronić. Aleks coś mówił na temat mojego tańczenia na stole? – zapytałam niby to mimochodem.
- Ty to pamiętasz?
- Tylko jak przez mgłę… - skłamałam.
- Mi nic nie mówił, powinnaś zapytać Kostka, bo to oni wczoraj o tym gadali. Niestety, po serbsku, dlatego nic nie zrozumiałem.
- To spoko, dzięki – poklepałam go po ramieniu. – Dobranoc.
- Nawzajem – wyszłam stamtąd, zeszłam po schodach i obróciłam jeszcze kurs do kuchni. Przyniosłam sobie szklankę zimnej wody. Ostrożnie otworzyłam drzwi, uważając, żeby nie wylać ani kropelki. Podeszłam do szafki nocnej, postawiłam kubek i klapnęłam na łóżko. Położyłam się, przykryłam kołdrą. Upiłam połowę napoju, znów go odstawiłam. Reszta będzie na rano. Przytuliłam się do siatkarza i poszłam spać.

45 komentarzy:

  1. Świetni rozdział :) Czekam na więcej i zapraszam do mnie na opowiadania o Alku ;3
    Wesołych świąt ;33
    http://sercezawszewielepiej14.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;) Ty to masz talent do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to tak... rozdział świetny, jeśli chodzi o filmik to podejrzewałam coś w podobie ;)
    ale jeszcze mam takie pytanie ... czy to Tobie coś się w ustawieniach pokopało czy mi z komputerem bo tekst jest dziwnie ułożony, w sensie graficznym :)
    Życzę weny i pozdrawiam
    Wesołych :)
    K. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Brat mi pozmieniał ustawienia w wordzie i w żaden sposób nie chce się ten rozdział naprawić :c
      Dzięki za życzenia!

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu ;)
    eileen-wood

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastic issues altogether, you just won a new reader.
    What would you recommend in regards to your publish that you just made some
    days ago? Any sure?

    Here is my site: aunt jemima coupons september 2012

    OdpowiedzUsuń
  6. I was recommended this web site by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You're incredible!
    Thanks!

    My web site: origami dove

    OdpowiedzUsuń
  7. Howdy, I think your web site could be having internet browser compatibility issues.
    Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however when opening in I.
    E., it has some overlapping issues. I merely wanted to give you
    a quick heads up! Other than that, great
    blog!

    my site ragu coupons march 2013

    OdpowiedzUsuń
  8. I have read so many posts about the blogger lovers except this
    post is actually a good piece of writing, keep it up.

    Visit my webpage :: angel soft coupons september 2011

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came
    to look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking
    and will be tweeting this to my followers! Outstanding blog and outstanding design.



    My web page ... Smartstrand silk

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Thanks!

    Feel free to visit my blog ... nutrition chobani

    OdpowiedzUsuń
  11. What i do not realize is actually how you are now not actually
    much more neatly-preferred than you may be right now.
    You are very intelligent. You realize therefore considerably in relation to this subject,
    made me individually consider it from a lot of numerous angles.
    Its like women and men are not fascinated until it's something to do with Woman gaga! Your own stuffs great. All the time maintain it up!

    My homepage :: digiorno pizza coupons sept 2011

    OdpowiedzUsuń
  12. When some one searches for his vital thing,
    thus he/she wants to be available that in detail, so that thing is maintained over here.


    My web-site: coupons.com simply orange

    OdpowiedzUsuń
  13. Useful info. Lucky me I found your site by accident, and I'm shocked why this accident did not took place in advance! I bookmarked it.

    my web page - review maxwell house coffee

    OdpowiedzUsuń
  14. Usually I don't learn article on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to try and do it! Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite nice article.

    Also visit my webpage simply olay coupons

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I will be subscribing to your feeds and even
    I achievement you access consistently quickly.

    Feel free to visit my page quaker tropicana gatorade

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon
    it ;) I'm going to revisit yet again since i have book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

    my blog - purina fit and trim coupons 2012

    OdpowiedzUsuń
  17. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!


    Here is my web-site; Is lean cuisine good for you

    OdpowiedzUsuń
  18. Howdy superb blog! Does running a blog like this require a large amount of work?
    I've no knowledge of coding but I had been hoping to start my own blog in the near future. Anyway, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I know this is off topic however I simply had to ask. Thanks!

    Also visit my web-site :: new dawn 2015

    OdpowiedzUsuń
  19. Howdy! I just wish to give you a big thumbs up
    for your great info you've got right here on this post. I am coming back to your web site for more soon.

    Also visit my webpage - truth About crystal light

    OdpowiedzUsuń
  20. I am curious to find out what blog system you are using?
    I'm having some minor security issues with my latest blog and I'd like to find
    something more secure. Do you have any solutions?


    my web site :: Bret Michaels Snapple

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello, just wanted to mention, I loved this article.
    It was practical. Keep on posting!

    Here is my homepage; is kleenex biodegradable

    OdpowiedzUsuń
  22. certainly like your web site but you have
    to take a look at the spelling on quite a few of your posts.
    Several of them are rife with spelling issues and
    I to find it very bothersome to inform the reality then again I
    will certainly come again again.

    Also visit my weblog; nabisco coupons august 2012

    OdpowiedzUsuń
  23. It is really a great and helpful piece of information.
    I'm satisfied that you just shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    my weblog - youtube hog hunts

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for the good writeup. It actually used to be a entertainment account it.
    Glance advanced to more brought agreeable from you!

    However, how could we communicate?

    My website: clean and clear body wash printable coupons

    OdpowiedzUsuń
  25. Excellent way of describing, and nice article to obtain data on the topic of my presentation subject, which i am going to deliver in school.


    Feel free to surf to my homepage founder of Kraft cheese

    OdpowiedzUsuń
  26. I like the valuable information you supply for your articles.
    I will bookmark your weblog and test again here frequently.
    I'm moderately sure I'll be told plenty of new stuff proper right here!
    Good luck for the next!

    Feel free to surf to my site - nutritional information for nicorette

    OdpowiedzUsuń
  27. I enjoy, cause I found exactly what I was looking for.
    You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man.
    Have a nice day. Bye

    Also visit my website - nutrition facts for ocean spray cranberry juice

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello friends, how is all, and what you desire to
    say on the topic of this piece of writing, in my view its genuinely amazing for me.



    Visit my website; printable coupons toilet paper charmin

    OdpowiedzUsuń
  29. I am really loving the theme/design of your blog. Do
    you ever run into any browser compatibility issues?
    A handful of my blog audience have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks
    great in Chrome. Do you have any advice to help fix this issue?



    Also visit my site - new loreal eyeshadow

    OdpowiedzUsuń
  30. When someone writes an article he/she maintains the thought of a user
    in his/her brain that how a user can know it. Therefore that's why this piece of writing is outstdanding. Thanks!

    Review my blog post lysol disinfectant spray coupons 2013

    OdpowiedzUsuń
  31. Heya! I just wanted to ask if you ever have any problems
    with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
    months of hard work due to no back up. Do you have any solutions to prevent hackers?


    Here is my website new york times dial soap

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey there! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest
    authoring a blog post or vice-versa? My website discusses a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from
    each other. If you might be interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!


    my blog :: Cooking Directions For Stouffer'S Frozen Lasagna

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, wonderful weblog layout! How long have you ever been blogging for?
    you made blogging glance easy. The overall
    look of your web site is magnificent, as well as the content!


    My blog post nutritional value of ore ida french fries

    OdpowiedzUsuń
  34. You actually make it appear really easy together with your presentation
    but I find this matter to be really one thing that I think I might
    by no means understand. It sort of feels too complex and very
    huge for me. I am taking a look forward to your next
    submit, I'll attempt to get the hang of it!

    my blog - purina one in store coupons

    OdpowiedzUsuń
  35. Have you ever looked within the mirror and questioned what was
    missing? Your clothes are stylish, your selected
    socks really match, and you are sporting freshly polished shoes,
    but one thing is off. The answer is almost certainly tag
    heuer outlet las vegas. Even a simple piece of tag heuer outlet florida can unite your
    outfit collectively.

    Feel free to surf to my web site ... Prices of tag watches

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, this post is good, my sister is analyzing these kinds of things, therefore I am going to convey her.


    Also visit my web blog http://poznane.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. A fascinating discussion is definitely worth comment.
    There's no doubt that that you should write more about this subject, it may not be a taboo subject but typically folks don't speak
    about such issues. To the next! Kind regards!!

    Look into my website; lysol no touch refill coupons

    OdpowiedzUsuń
  38. Thank you for another informative site. Where else
    may I am getting that type of information
    written in such an ideal way? I've a venture that I am just now running on, and I've been at the
    glance out for such info.

    Feel free to visit my web site :: http://disciplesconnections.com/ClaudiaIT

    OdpowiedzUsuń
  39. It could be difficult to discover excellent information about jewelery.
    There is certainly a plethora of info presently obtainable which may confuse you.
    The most effective suggestions you within this post.


    my web-site ... tag heuer aquaracer automatic

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi everyone, it's my first pay a visit at this web page, and paragraph is really fruitful designed for me, keep up posting these posts.

    Feel free to visit my homepage: redplum Nicorette coupons

    OdpowiedzUsuń
  41. There are many details that need to be addressed when making an auto purchase.
    If you are unaware of these details, you could find yourself overpaying for the car that is not right for you.
    You will find some great advice in the article that follows that will assist you in
    purchasing your next car.

    Also visit my web page: cars

    OdpowiedzUsuń